måndag 15 november 2010

Har dom blivit större?



En vecka:




Inte särskilt fina i profil. :( 
Men jag har läst att när muskeln släpper ska backen komma. 
Och andra bröst i samma stadie (en vecka) har sett likadana ut för att skärpa till sig några veckor senare.



Shit vänstertutten ser bra skum ut när jag spänner muskeln!


Har dom blivit större?
Ja, jag vet.
Men sedan sist jag tog bilden menar jag. Haha
Jag har nog inte riktigt vant mig än.

Jag kan fortfarande inte lyfta armarna helt. Ärren gör väldigt ont.
Undrar om det är normalt?
Jaja, jag ska tillbaka till Peter på torsdag och då kan jag fråga.

3 kommentarer:

  1. För mig var det nu lite mer än en månad sedan jag op:ade mig och nu först känner jag mig nästa helt rörlig i armarna igen... kan inte riktigt sträcka mig jättelångt med höger arm bara, men det blir bättre för varje dag som går. Ärren ömmar till och från fortfarande.

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag hållerpå att göra en community för andra som funderar på att göra en bröstförstoring. Jag tänkte att där ska finnas lite bloggar ochbundrar om du skulle ha lust att blogga där, om inte så kanske jag får kopera över delar av din blogg?

    SvaraRadera
  3. Då gjorde vi våra bröst nästan samtidigt. Vart och hos vem gjorde du dina? :)

    Du kan ju länka min blogg, Nike? Om någon annan har glädje av den är jag bara glad :)

    SvaraRadera