torsdag 11 november 2010

Exakt så som jag ville ha dom

Jag ville ha samma storlek som när jag ammade.
Och den här bikinin på bilden nedan hade jag när jag ammade - det är en 75C (= kupan motsvarar en 70D=65E). Var in på Lindex idag igen och prövad underkläder, hur kul som helst. Fast jag tar det försiktigt eftersom jag har rätt ont när jag rör mig. Helt klart 70D som passar numera iaf.

Jag har inte förlorat någon känseln någonstans på brösten ännu. Kanske inte kommer göra det heller då? Många verkar ju tappa känsel på undersidan utav brösten.
Det ömmar mest där ärren är - kanske för att jag rör mig och tar i mer än jag borde. I omgångar värker det just där bröstet och armen möts. Känns som att muskeln liksom spänner sig.

Nu ska jag ta lite kvällsmedicin, då ärren värker en hel del.

Ingen tonårsmage längre, men har man fött två barn så har man.
(Bilden tagen för några minuter sedan).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar