onsdag 10 november 2010

Dag 4 - Lite vindögda bröstvårtor?

Det är nu mitt i natten. Jag får ju bara ta smärtstillande dosen 2 ggr per dag, och det är ungefär vid den här tiden jag vaknat de andra nätterna också (runt 2-3) för att jag antar att medicinen gått ur kroppen lite då. Svårt att sova har jag iaf.

Brösten känns ömmande och svullna. Lite strutiga och lite vindögda. Framförallt att bröstvårtsgårdarna är så svullna och tittar lite uppåt. Men jag hoppas att det ger med sig med tiden, och efter vad jag sett på andras bilder så verkar jag ha en lång bit att vandra kvar. Bilden är tagen lite snett underifrån, vilket gör att det framträder ännu mer. Bröstbandet ska väl trycka ner så att det ser bättre ut. Annars är jag kanonnöjd med storleken. På bild. I verkligheten tycker jag dom ser lite stora ut. I underkläder dom såklart fina. Det är nog alla bröst ;)

Tejpen med bläck målat på har Peter Cosmo gjort för att jag ska veta hur bh:n ska vara placerad.
Varför jag fått ett blåmärke mellan brösten vet jag inte!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar