fredag 5 november 2010

Att välja klinik och implantat

Nu är det inte långt kvar!


Min resa:
Jag läste på nätet om bröstförstoringar och fann snabbt att Peter Cosmo, Citadellkliniken var duktig och populär.

Jag tittade på bilder och jämförde. Fastnade framförallt för att de strävar efter ett naturligt resultat.

Jag bokade en tid via Citadellklinikens hemsida. Ville ha Cosmo och ingen annan - väntetiden var 3 månader!

En månad innan konsultationen ringde jag för att kolla upp väntetiden på själva operationen. Fick svar att jag kan preliminärboka redan nu - det finns en tid redan 4 veckor efter mitt konsultationsbesök! Därefter var det tider först i Januari. Självklart tackade jag Ja!

Prövade med ris i bh:n, vart totalt storleksblind och var inne på 450-550 cc.

På konsultationen kom Peter och jag fram till 260 cc, moderate plus profile. Implantaten där var inte alls som att prova med ris. Fick ett recept med mig hem, på tabletter att ta i samband med operationen mot infektioner.

Jag blev osäker och rädd att jag valt för små, prövade med ristest igen, mejlade Peter att jag vill gå upp en storlek. Inga problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar