måndag 31 januari 2011

Snart 3 månader!

Nästa vecka fyller mina nya bröst 3 månader.

Jag har upplevt att min livskvalité har förbättrats avsevärt. Hur kan det vara så ytligt?
Men det är så - jag känner att jag är vacker och har en proportionelig kropp, kläderna - och i synnerhet underkläderna! - sitter så himla mycket snyggare. Jag kan gå i bikini och känna mig hetast på stranden. Att ha bröst och kunna vara smal samtidigt.




Nedersta bilden ser jag ut att ha enorma. Med push up får jag riktigt rejäla doningar. Det är därför jag är så nöjd med dom - överst ser vi mig i klänning och brösten är i perfekt proportion till resten av min kropp. Man kan som ovetandes inte ana att det skulle vara opererade. Men de är ändå så stora att jag kan pusha up dom när jag vill och bjuda på riktiga glamourtjejs-bröst om jag skulle vilja.

Brösten har läkt fint, möjligen att de kunde vara lite mer sluttande, men jag har börjat gillar att de är lite naturligt upp-pushade (plus att gravitationen med tiden kommer göra att de bara blir snyggare och snyggare).
Jag känner inte av dom och dom känns som en naturlig del av mig. Jag har redan glömt hur det var att inte ha bröst.

Brösten var efter operationen 70D. Nu har jag 70C/D.
Eftersom BH-storlekar är som dom är så borde jag egentligen ha 65E/D men det går ju inte att finna någonstans. Jag har till och med svårt att hitta 70C! Skärpning, butiker!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar